Seguint el calendari d’activitats previstes, aquest passat diumenge dia 23 el Club Excursionista Montblanc va realitzar una excursió als Ports de Beseit.
La zona escollida aquest cop va ser pels voltants de Mas de Barberans. La ruta surt de l’Àrea de la Vall i passant pel racó d’en Marc es va pujant cap al Castell de l’Airosa, una massa de roques imponents que es retallen al cel. Es va baixar pel barranc de l’Escaleta fins a tornar a l’Àrea de la Vall on s’havien deixat els cotxes.
La caminada no tenia cap dificultat però va oferir als participants unes imponents vistes, tant del Delta de l’Ebre com del Mont Caro.
La única pega de la sortida va ser el fortíssim vent que bufava i a més força fred i que no va permetre als excursionistes poder estar massa estona gaudint de les vistes sense perill de que el vent els fes caure.
Un cop als cotxes van anar a dinar al Restaurant Mario a Mas de Barberans on es van refer de la caminada amb un bon dinar. La propera sortida està prevista pel diumenge 13 d’abril i serà la clàssica però bonica excursió de Montblanc a Prades.
Podeu trobar informació http://www.montblancentitats.cat/clubexcursionista














