1.- Josep Andreu Domingo 2.- Francesc Benet i Ribé 3.- Judit Casals Alberich 4.- Ariadna Ferrer Cervelló 5.- Jordi Albalat Gao 6.- Joan Casellas Carbó 7.- Joan Mogas Amorós 8.- Antoni Cartaña Moix 9.- Montserrat Òdena Serra 10.- Carme Pallàs Gallego 11.- Jose Figueras Perez 12.- M. Serra Balaña Dalmau 13.- Lluis M. Roselló Gibert
Ràdio Montblanc, en el programa Qui és, què fa i què pensa (QQQ), va entrevistar a Josep Andreu. Nascut a Montblanc l’any 1956, actualment és gerent d’una empresa familiar a Belchite i batlle de la Vila Ducal per Agrupament Catalanista de Montblanc.
Escolta l’entrevista amb Josep Andreu
En el primer bloc del programa va comentar les seves arrels familiars i com aquestes han estat un enllaç cap el catalanisme, la influència que exerciren sobre ell els fundadors del Museu-Arxiu; fins i tot en el fet que a la Universitat es llicenciés en arqueologia. Per acabar va explicar la xarxa familiar que li permet compaginar les tasques pròpies de batlle de Montblanc amb la gerència de la fàbrica i de la pedrera de Carbonat càlcic a Belchite, a l’Aragó, amb vint-i-cinc empleats.
En els segon bloc, va explicar les entitats on ha participat. El Museu-Arxiu de Montblanc i Comarca n’ocupa un lloc destacat, així com el Club Excursionista on de la mà de Sebastià Tous i Albert Palacín va apropar-se al país. També va comentar la col·laboració amb els Torraires en els inicis d’aquesta entitat i la voluntat de recuperar les tradicions. A nivell polític va comentar la seva militància, que ve de lluny, amb la Unió de Pagesos i el seu pas de jove pel PSUC, de la mà de Josep Solé Barbera. Pel que fa a Esquerra Republicana hi va ingressar l’any 1991, i des de l’any 2005 fins el 2009 va ser regidor per aquesta formació a l’Ajuntament. Ha estat batlle de la Vila els anys 1999-2001 i ho és actualment des del 2007.
Tot seguit va explicar l’obra de govern de la darrera legislatura (Centre de Dia, Biblioteca, obres i gespa del camp de futbol, reforma de la piscina …). Després va destacar la bona salut de la indústria local (Behr, Aprodisca…), la importància de fer un Parc Logístic al costat de la Behr per enviar mercaderies per ferrocarril, la voluntat de represa de l’A-27 i un nou turisme amb dos nous projectes.